Leden 2011

O lyžáku!

23. ledna 2011 v 16:56 | Ginny Weasley~Potter |
Ahojky lidi! Jsem asi týden z lyžáku doma a rozhodla jsem se, že vám o něm povyprávím!

10.1. 6:30
Vstávala jsem, abych se mohla dobalit a nachystat. Vzbudila jsem mamku, která mě měla zavést před supermarket Billa, kde jsme měli sraz. Rychle jsem se učesala a oblékla a cpala do tašky poslední věci.
7:15
Nervózně a protivně jsem se obouvala do svích snowboardovích botů a přešlapovala u výtahu. Konečně se mamka vypravila. Naložili jsme můj velký batoh do kufru a můj snowboard jsme dali na zadní sedadla. Začala jsem šílet, že přijedem pozdě! Jako na potvoru jsme měli štěstí na červenou na semaforu a na vlak, kvůli kterému jsme museli zastavit a čekat, než přejede...
7:35
Přijela jsem pozdě a poslední!!! Co už no..navíc jsme hledali místo na zaparkování.Zaparkovali jsme a mamka mé kámošky, která chodila s mou mamkou do školy nás už čekala a pomohla s batohem. Učitelka (kterou nazvu Minerva) mě naoko sprdla a já nastoupila do busu. Vyhledala jsem kámošku (kterou nazvu Cissy), která mi držela místo a sedla si k ní. Moje nejlepší kámoška (kterou nazvu Andromeda) seděla hned za náma s kámoškou (kterou nazvu Bella). Ještě zamávat a jeli jsme. Jeli jsme asi hodinu a půl, možná dvě a přesto to uprchlo strašně rychle...nejprve jsme s Cissy poslouchali písničky z mé MP3 od One Night Only (jak jinak, že :-D)Potom jsem si četla Znamení Blíženců od Lenky Lanczové (mimochodem výborná knížka (doporučuju holkám(dívčí román))). A chvilku si povídali a pak jsme zastavili... :-(
Na místě
Ubytovali jsme se v hotelu Galik. Profesorka Minerva nám rozdávala klíče. Dostali jsme největší pokoj ze všech!!! Byl fakt luxus!! Byla jsem na pokoji s Cissy, Andromedou a Bellou. Od Minervy jsme dostali povel: ve 12:00 dolů do jídelny na oběd!! Vybalili jsme si, převlíkli a sedli jsme si, že si zahrajem pokr. Rozdělili jsme si všechny bonbóny, co jsme přivezli (jako žetony) a Bella nám vysvětlila pravidla kostkového pokru (stejně jsem je nechápal :-D) Nakonec jsme hrát nestihli...protože za chvilku mělo být dvanáct.
12:00
Došli jsme do jídelny a sedli si ke stolu ke spolužačkám (nazvu je Padma, Parvaty, Dolores, Levandule). (U stolu jsme měli číslo 1. a obět nám dali jako posledním!!) Donesli nám nádobu s polévkou a šufanem (fuj, nějaká hnusná břečka). Jen jsem si vzala šufan a umazala talíř od polívky, abych ju nemusela jíst. Potom nám přinesli řízek s kaší. Celkem mňamka...Minerva nám po obědě dala další poveli: každý den: 8:00 snídaně, 12:00 oběd, 18:00 večeře, 20:00 druhá večeře a za hodinu nachystáni před hotelem, oblečeni a nachystáni na svah.
13:30
Obuti, oblečeni a se snowboardama a lyžema jsme stáli před hotelem. Přišela Minerva, učitel, který občas prodává na škole v bufetu a učí tělocvik a němčinu, nás ovšm ne (kterého nazvu Severus) a učitel, který nás taky neučí (nazvu ho Kratiknot). Trmáceli jsme se na sjezdovku, která byla dál, protože ta která byla u hotelu nebyla v provozu :-(. Dorazili jsme tam a učitelé si nás rozdělili. Minerva si vzala pokročilé lyžaře, Severus snowboardy a Kratiknot začátečníky na lyžích. Na snowboardu jsme byli tři. Já, spolužačka, (kterou nazvu Cho) a spolužačka (nazvu Pansy). Holky byli začátečnice, ale já už na tom párkrát stála...Severus nás to učil od začátku. Stání na prknu,jednoduché ježdění, bagrování a nakonec padací list....to všechno jsem už dávno uměla...naštěstí jsme jen šlapali kousínek, kde svah byl mírný a nemusela jsem mít strach z kotvičky...za dvě hodiny jsme se vrátili. Měli jsme čas do večeře a hned jsme skočili s holkama do sprchy.
Po večeři
Museli jsme do klubovny, kde nás celou hodinu učitelé nudili přednáškama a chtěli nám pustit dokument o bezpečnosti na horách. To se jim naštěstí nepovedlo :-D Neuměli to s DVD...co už no :-D v duchu jsme všichni jásali. Nakonec nás pustili na druhou večeři.
20:00
To jste měli vidět!! Jako z pavilonu opic! Všichni jsme se jako opice vrhli na rohlíky s pomazánkou! A prali se o nože, které tam byli jenom dva pro 28 lidí...
Do večerky
To bylo bájo....s holkama jsme blbly....předváděli jsme různé lidi, které známe a hádali koho předvádíme...Bella to fakt uměla. Nakonec bylo deset a rychle jsme zalezli do postele a zhasli, protože Minerva chodila po pokojích a kontrolovala,jestli už spíme. Potom jsme rožli a každej jsme si vytáhli knížky. Já Blížence, Cissy nějakou svou...,Andromeda se překonala! Četla Harryho Pottera! Konečně jsme ju překecali a ona začala číst jedničku...a Cissy jsem dala svůj rukopis HP po devatenácti letech, který jsem jí dlouho slibovala, že jí ho dám přečíst (napsala jsem to já)

Abych vás nenudila, napíšu už jen nejlepší zážitky:
1)jednou v klubovně: učitelům se nakonec podařilo nastartovat DVD. Pustili nám nudnej dokument o snowboardingu (o lyžařství se jim nepodařilo pustit) Severus chtěl něco k tomu dodat a tak dal pauzu, což neměl dělat, protože film začal běžet od začátku. Vybuchli jsme smíchy!! Přetočil to a chtěl to znovu pauznout a znovu to běželo od začátku. Další výbuch smíchu!!Nechal to tedy běžet a mezitím nám něco říkal...potom chtěl zase něco dodat, znovu to pauzl a zas to jelo od začátku...Málem jsme se potrhali smíchy. A nakonec nám zase chtěl něco říct a Minerva řekla: ,,Prosím tě, už to nezastavuj" Další výbuch smíchu...
2)jednou v klubovně: Zas nám chtěli něco pustit..zapli televizi a tam zrovna běžel večerníček :-d holky ho překecali, at to nechá! :-D Byl tam Maxipes Fík!!:-D Prej: nějací dva chlápci hledali poklad či co a všichni se dohadovali kde je ten poklad schovanej (hledali ho v baráku)
Pansy: ,,Já myslím, že to bude za tím obrazem"
Severus: ,,Ne to bude v tom polštáři"
Pohádka skončila, poklad byl v polštáři a Severs: ,,No vždyt jsem to říkal!!" Výbuch smíchu!!
3)Začátečníci a prknaři jezdili jednu dobu na jinou sjezdovku, na kterou jsme jeli takovím divným autem...na sedadle bylo asi 5 lidí a vzadu, kde se vozí zvířata byli ostatní :-D
4)jednou v klubovně: přednáška o bezpečnosti. Zdravotník, si vybral spolužáka (nazvu ho Harry), ten ležel na zemi a předstíral, že je v bezvědomí...byla to prdel. Lehl si tam, ruce dal za hlavu a nuhu ležérně opřel o tu druhou. Potom spolužačka (Luna) mu měla dát ,,umělí dejchání"
5)Nakonec jsme měli závěrečnou diskotéku!!Spolužák (Ron)Vyzval mě na ploužáka 4x!! (fůůůj!!)A u jednoho prej..,,Tak pod blíž.."Furt jsem mu jeho ruce dávala ze zadku na pas...A Harry mě vyzval 2x! Krása! A nakonec se k nám přidali i Profesoři :-D
6)Cestou zpátky, nám bylo líto, že to končí...zpívali jsme takový to: Byl jeden pán, ten kozla měl, velice si, s ním rozuměl... od Nohavici a potom písničku, co si vymysleli holky: Máme doma kohouta, co nám sere do kouta! Učitelé z nás určo nemohli :-D

Lyžákem jsme se všichni hrozně zblížili :-) Bylo to tam super a douvám, že jsem vám svím vyprávěním neznudila :-)

Moje nepřítomnost!!!

7. ledna 2011 v 15:38 | Ginny Weasley~Potter |

Lidi, moooc se omlouvám, že tu dlouho nebyli žádné články!!! Nestíhala jsem, neboť jak asi víte, uzavírají se známky a učitelé toho po nás chtěli mooooc!!! Navíc naše třída ještě přichází o jeden týden, protože jedem na lyžák. Důvod proč píšu je ten, že tu nebudu od zítra do soboty (16.1.) Protože odjíždíme na ten lyžák.. abych řekla pravdu, moc se netěším :-( Ale co no... prosím moje milované SB aby si mě nemazali!!!! Doufám, že mě chápete :-) Dnes se ještě pokusím změnit dess za svůj a napíšu žádost o nový (ještě nevím komu( kdyby jste o někom dobrým věděli, dejte mi pls vědět(kromě mého SB Tygrovky :-) Ta vím, že je dobrá a taky mám od ní většinu dessů :-) ) kuju) ). To je asi vše. Bude se mi po vás stýýýýzkat!!!!